sâmbătă, 6 iunie 2015

Puiul de gaita


Puiul de gaita
Mai nou am gasit un pui de gaita in casa scarii si am hotarat sa avem grija de el pana se intremeaza.
Puiul a cazut dintr-un copac vis-a-vis de blocul nostru. Copiii care se jucau in parcare au gasit de cuviinta sa-l aduca in scara blocului nostru stiindu-ne iubitori de animale. L-am gasit seara cand am iesit cu Bobita, cainele nostru, la plimbare.
In prima seara a stat in casa scarii si i-am adus paine imbibata cu apa ca mancare. A doua zi dimineata am hotarat sa-l luam in balconul nostru si sa avem grija de el pana este pregatit pentru eliberare.
In prima seara cu noi a fost destul de speriat  si a trebuit sa-l tin cu o mana si sa-l hranesc cu cealalta. Ca sa deschida gura era suficient sa bat usor cu degetul in partea laterala a ciocului. Dupa 2 zile s-a obisnuit cu noi si pot sa-l hranesc foarte usor, ba chiar cere mancare cand ne vede.
Incercam sa mentinem contactul la minim doar in timpul hranirii deoarece se domesticeste foarte repede. Cand se va intrema o sa incercam sa-l eliberam dar deocamdata trebuie sa invete sa se hraneasca singur si sa zboare mai bine. 
Ca mancare ii dam granule pentru catei juniori imbibata in apa si apa amestecata cu miere de albine.


Dupa prima postare pe internet foarte multa lume s-a oferit sa ma ajute cu informatii pentru cresterea lui si le multumesc pentru acest lucru.

Mai multe informatii despre gaite:

3 comentarii:

  1. Am avut si noi un pui de gaitza anul trecut. L-am eliberat la sfarsitul lui august dar a ramas cu noi si ne urmarea pana plecam cu masina. Din pacate, intr-o dimineata una dintre pisicile noastre ne-a lasat pipota puiului nostru in fata usii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu azi am gasit sub un copac din fata blocului 4 pui de gaita , iam adus in casa iar apoi iam pus intr-o cutie de carton si iam agata de o creanga in copac...ca sa-i poata parintii lor sa-i hraneasca.Cu ce se pot alimenta acesti puisori de gaita...cine stie?.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere